Noob Cook Recipes



What's
New
Som Tam (Papaya Salad) Recipe Cincalok Egg Recipe Sambal Okra Stir-fry Recipe Beef Bulgogi Recipe Multigrain Rice Recipe Ssamjang Recipe

Christmas Muffins

   

Christmas Muffins Recipe

Check Out: Cranberry Sauce Muffins Recipe

These cranberries, pecans and orange muffins are ready for Christmas! I really love the festive flavours in this muffin, especially the surprising tinge of orange. Enjoy these muffins with a cuppa hot chocolate for breakfast or tea time. If you have extras, freeze them in ziplock bags and toast them in the oven for a few minutes till they are warm whenever you want a muffin or two.

Christmas Muffins Recipe

                                           

Leave a Comment





55 Responses to “Christmas Muffins”

  1. Little Inbox — December 10, 2009 @ 4:58 pm

    Good looking muffins. You’ve infected me the Christmas mood too, thanks!

    Reply

    • wiffy replied: — December 14th, 2009 @ 10:37 am

      the Christmas mood is infectious :-)

      Reply

  2. jo — December 10, 2009 @ 9:02 pm

    These muffins look really good and so right for the Christmas mood as well. Good that you’ve starting on your Xmas baking as I’m still struggling with what to do … urrghhhhh!!

    Reply

    • wiffy replied: — December 14th, 2009 @ 10:31 am

      haha, I started really early this year … you still have plenty of time! :-)

      Reply

  3. The Little Teochew — December 10, 2009 @ 10:31 pm

    They ARE festive and fabulously so. I note your invite to Joyce (the first comment) … so can I pop by your place anytime too? Self-invitation, heh heh!

    Reply

    • wiffy replied: — December 14th, 2009 @ 10:32 am

      haha, we should have a cooking session one day. I have lots to learn from u! :-)

      Reply

  4. Ching — December 11, 2009 @ 12:10 am

    Looking good! May I have one? ;)

    Reply

    • wiffy replied: — December 14th, 2009 @ 10:33 am

      Help yourself ;)

      Reply

  5. Janet@ Gourmet Traveller 88 — December 12, 2009 @ 12:27 am

    Your pics look great! Like especially the toppings!

    Reply

  6. beachlover — December 12, 2009 @ 3:46 am

    so pretty with Xmas deco!!

    Reply

  7. diva — December 12, 2009 @ 5:28 am

    yay Christmas! these muffins sound very yummy noobcook! :) i wanna taste em so bad, warmed up with a little butter.
    by the way, the lighting’s great on these shots. Happy Christmas!

    Reply

    • wiffy replied: — December 14th, 2009 @ 10:33 am

      Thank you sweetie! It was a sunny day when I took the pictures. Festive cheers to you too! :)

      Reply

  8. Lia Chen — December 13, 2009 @ 12:12 am

    Love to see your Christmas theme baking … great muffins and great pics too!! :up:

    Reply

  9. Paula — December 14, 2009 @ 10:17 pm

    Pretty muffins! They look so festive and delish :D

    Reply

  10. Margot — December 30, 2009 @ 10:10 pm

    Your recipes and pictures are always sooo pretty!
    We have the same Ikea decorations all over the windows :)

    Have a very Happy New Year Wiffy!

    Margot

    Reply

Trackbacks/Pingbacks